אתמול בתי בא אליי. הטלפון לא נטען, היא אמרה, תסתכל בבקשה. הסתכלתי ומה שראיתי מצולם כאן למעלה. מדובר במכשיר אנדרואיד סיני פשוט בכמה מאות שקלים, לא יותר מידי מאות, אבל זה לא משנה. זה היה יכול להיות גלאקסי 6 או LG בכמה אלפי שקלים. עם פינצטה איכשהו סידרתי את הפינים הנותרים והמכשיר נטען, אם מצליחים בתנועת מנתח לב להכינס את מחבר המיקרוUSB לשקע טעינה. בנקודה הזאת נזכרתי במחבר lightning שמותקן היום בכל מוצר נייד של אפל. רוב משתמשי אפל כלכך התרגלו אליו שכבר לא זוכרים את הימים הקדומים בהם היה להם בתיק כבל מגרפה של מחבר 30 פין. זה היה מחבר די בעייתי, החל מגודלו הפיזי, צריכת חשמל גדולה ביחס לתקנים של היום, היה רגיש לעקמומיות או כיפופים או כל פגיעה פיזית אחרת גם בעת הכנסתו וגם בהוצאתו מן המכשיר. הוידאו שהוא היה מסוגל להוציא היה אנלוגי והיה אפשר להכניס את הכבל רק בכיוון אחד. אני מכיר כמה אנשים שניסו להכניס אותו הפוך, תאמינו לי, זה לא עבד. בספטמבר 2012 אפל הציגו את המחבר החדש (יחד עם אייפון 5), המחבר החדש הוא מחבר דיגיטלי מלא, בדומה לusb ועושה שימוש במספר קטן של חוטי תקשורת (8 לאומת 30) והחידוש הכי גדול והכי שימושי שניתן להכניס את הכבל באיזה כיוון שרוצים! בנוסף, מהנדסי אפל הבינו, שאסור לשים ״לשוניות״,״פינים״, ועוד כל מיני דברים בולטים שנוטעים להתכופף ולהישבר בשימוש יומיומי אגרסיבי והעיפו דברים כאלה משקע בצד של מכשיר הנייד.
עכשיו, יצרני אנדרואידים יקרים, אני פונה אליכם:
אתם הרי יודעים שזה מחבר עדין ובעייתי, אתם יודעים לבנות משהו יותר טוב (ואם אתם לא יודעים, ״תגנבו״ כמה מהנדסים מאפל ותפתחו), למה אתם ממשיכים לדפוק את הלקוחות שלכם ולהמשיך ולדחוף להם את אותו מחבר דפוק ! אני מבין שאותכם לא מעניין כמה כסף יעלה לאותו איש מסכן לתקן את המחבר הזה ושבהרבה מהמקרים אותו טכנאי חובבן שיפתח לו את המכשיר, ידפוק לו משהו אחר תוך כדי וזה יעלה לו עוד כסף או יותר גרוע, הוא יחיה עם הבעיה הזאת לשארית חייו של הטלפון. אני לא קונה טיעונים כמו ״עלויות״, ״קשיים טכנולוגיים״ - הכל פתיר. יש יגידו לי ״אבל הכבל הזה אפשר למצוא בכל חור ובקלות להטעין את המכשיר״ - אותו דבר אמרו על מחבר עגול עבה של נוקיה, אחר כך על מחבר עגול דק של נוקיה, אחר כך על מחבר 30 פין של אפל. החברה׳ משינזן בלי בעיה יציפו את העולם תוך פרק זמן קצה בכל סוג של מחבר.
מצד שני, כשפותרים לנו את הבעיה (כמו שעשו עם מחבר הlightning), אנו מהר מאוד למדנו לקבל את זה כמובן מאילו, שזה בסדר, רק מידי פעם אתה נזכר בזה, כמו שאני נזכרתי אתמול, וזה גורם לך להעריך את פתרון.
חג סוכות שמח, חברים.
פוסט נכון
השבמחקלצערנו הרבה יצרנים רוצים שנחליף מכיר כל שנה לכן הם בוחרים לא לתקן באגים כאלה
פוסט נכון
השבמחקלצערנו הרבה יצרנים רוצים שנחליף מכיר כל שנה לכן הם בוחרים לא לתקן באגים כאלה